Tuesday, July 22

illeGal Studies????

Dont U ever heard about illeGal studies b4 this?? no rite... wahaha
actually it legal studies.. sje change it up cz we dak2 scholar went to M*c C****r.. where those illegal books can be found there.. Ray(bkn name sebenar) he is law student.. so he went there wif others.. we survey price for that book.. buy photocopy one lor.. xmampu buy the original one... kiteorg dak medic n biotek juz kne2kn Ray.. we said "ray, ko nak beli buku legal studies ke?? mne nk ade cni sume illegal studies ade la nnti laen silibus"
hak3.. xbley blah.. then i thought wan to buy bio n chem original books but dak2 yg da survey told me xde color.. smart la.. if I buy perfect binding pon bkn perasan cz tht book xde color.. hahaha
aku juz beli teks book je la, reference xsmpt beli cz bru je kering.. hehe.. but orite lor I bought the perfect binding one.. their cover juz like original book.. buku pon kne jadik mangsa pirate gak eh.. huk3.. janji aku bley gne.. wahaha.. gotta go.. my homework waiting 4 me to finished it up. haha

my illegal text book.. hak3

4 comments:

Anonymous said...

wawawawawawawa....

lantak ar!

janji ada buku.

kalo kite disponsor buku takpe gak.

sewel!

so, jgn ar marah kalo kite beli buku haram dow!

emosi habis nih!

hahhahaa..

Nadia said...

Haha. yg penting murah. Jimat rm300 if bli buku illegal ni.

If amik normal binding boleh jimat rm 400.
BYK GILE tu.

all d best for classes :)

Chom said...

Tak nak ckp.. aku amik law.. so phm2 la

Faisal Admar said...

haha illegal text book.
good thing to do as you can save some money :)